Läst i November

Hej på er! Det blev en hel del läst förra månaden ändå! Hela Samurai deeper Kyo serien på 38 böcker (i och för sig en manga å inte ås mycket text hehe), Läste dessutom hela mangaserierna Demon Dairy (7 böcker) och Vampire game (15 böcker), Power (10 böcker) och One (11 böcker) innan jag sålde iväg dom ;) Av "riktiga böcker" (om man ska göra skillnad på bok och bok) så läste jag: Dit du inte får gå, Törst (recension kommer!), Fordansen, Varghamn (recension kommer!) och  Jul med Bob! Jag är helt klart nöjd med den "mänadsskörden" haha! Vi får se hur många det blir nu i november, och i slutet av november ska jag berätta hur Kaosutmaningen gick! Kommer ni ihåg den? Läsutamningen som jag gav mig in på ;) Sist ni fick en uppdatering var i somras, så lite skillnad ska det nog blivit :) 
 

Kommentera här: