Varghamn

Anja får betala hårt för sitt svek mot flocken. Ensam och utsatt förvandlas hennes liv snart till en mardröm. Längtan efter frihet och chansen att få visa mannen som hemsöker hennes drömmar vad hon egentligen går för, håller henne vid liv.
Simon har inte glömt den vackra och dödliga Anja, trots hårt arbete och en strid ström av tillfälliga förbindelser. Inget kan få minnet av deras första möte att blekna. När deras vägar korsas på nytt ser han sin chans, men Anja är inte det minsta villig att låta sig charmas.
Varghamn är den andra delen i serien om FLOCKEN och en spännande paranormal romance om tillhörighet, kärlek och livet i en grupp med skepnadsskiftare.
 
Varghamn är fortsättningen på Ensamvarg som jag vann i en utlottning i somras, och utsidan är precis lika fina på båda! Håller ni inte med? Man blir ju småkär i böckerna innan man ens hunnit öppna dom! När man sedan öppnar dom vill man bara ha mer ;) Ensamvarg handlar om Miriam och Jonathan i första hand men där möter vi även Anja och Simon, som i den här delen av serien blir huvudpersonerna. Miriam och Jonathan är fortfarande en stor del av berättelsen men vi följer inte deras perspektiv längre. Vilket jag inte är så van vid i en serie! Först var jag tveksam till det, men Sara skriver ihop det här så snyggt så jag aldrig behöver sakna Miriam och Jonathan utan får följa en bredare historia istället och jag älskar det! Även om omgivningen inte är så detaljerad har jag inget problem att föreställa mig gården där Simon och de andra bor, genom hur starkt dom känner för platsen, jag själv börjar längta dit haha! Historian är hela tiden drivande framåt, spännande och man får lära känna karaktärerna så himla fint! Och den mystiska Igor? Denna snälla ryska jätte! Jag är så himla nyfiken på honom <3 Det blir spännande att se vilkas perspektiv vi ska få se saker från i nästa bok, blir det Igor? Stefan? Simon och Anja? Jonathan och Miriam? Eller kanske stackars Lukas? Spännande! :D
 
Titel: Varghamn
Serie: Flocken
Författare: Sara Dalengren
Förlag: Upper Room Förlag
Antal sidor: 320
Recensionsexemplar: Ja
Finns att köpa hosBokus  /  Adlibris 
 
 
Andra recenserade böcker av författaren:

Kommentera här: