Galaxy S7

Den är här! :D Min nya mobil <3 Förut idag tog jag mig en tur ut till Lillänge för att fixa två ärenden. Det första var att hämta min nya mobil som jag köpte förra helgen :) Det blev en Samsung Galaxy S7! :D Ingen S8 och ingen edge utan en vanlig fin liten S7a ;) Funkar alldeles prima åt mig det! Är trots allt en stor skillnad jämfört med min gamla, en S5a haha. Så nu på kvällen fipplar jag och strular på med att byta telefon! Ett nytt simkort också så ska försöka klura ut något smidigt sätt att få över alla gamla kontakter till nya hehe. Men man känner sig som en ny människa när man har en ny telefon, helt sjukt att teknologi idag har sån jävla makt över oss! :O Det andra ärendet tar vi senare tycker jag ;) I övrigt har jag ikväll tvättstugan och håller tummarna att jag får klart några maskiner i alla fall, och ska plugga inför i morgon också. Då är det dags för tenta minsann!
 
 

Kommentera här: