Träffa familjen och korvgrillning

Hej på er! I söndags så startade jag dagen med att åka ut till Åsäng och hälsa på pappa och Eva. Och hundarna såklart! <3 Jag blev inte där så länge, men det var roligt att hinna åka dit! När jag åkte tillbaka till syster hade min faster kommit dit! Så kunde hälsa på henne en sväng också :D På vägen tillbaka till Ånge så stannade vi till hos farmor och farfar på fika och prat. :) När jag och mamma kom tillbaka till Ånge så tå tog vi vi, Erik och Berit med oss lite gott och åkte till Lommis och grillade korv! Tyvärr han det bli mörkt (men det var supermysigt ändå!) och bara tog det lugnt. Till middag sedan så hade jag beställt stuvade makaroner (gluten och laktosfria såklart) och korv, det är något visst med ens egen mammas matlagning haha! Ingen kan stuva makaroner som hon ;) Mormor och morfar kom på besök och vi kollade på farmen och Bron. Sedan spelade jag, mamma och lillebror spel tills han skulle sova. :) 
 
    
    
    

Kommentera här: