På plats i Karlstad

Hej på er! Så här skrev jag på min snapchat  tisdags haha! Jag tänkte dra igenom allt som hänt denna vecka (hittills) nu så är vi "ikapp" allt som hänt sedan sist :D
Tisdag: Det hade snöat som bara tusan här, och fortsatte även under hela tisdagen. Jag gick till campus och fixade en massa inför skolstarten nu på måndag, så som inlogg, ordnade med schema och en massa sånt. Sedan började packade upp en massa kökskartonger och försökte få plats i mina få små skåp haha!
Onsdag: Det fortsatte snöa som tusan och jag fortsatte med att packa upp kartonger här hemma, passade också på att köpa extra internet till telefonen så jag kunde dela till datorn ;) Så då passade jag på att skriva blogginlägg om allt som hänt under flytten som jag sedan kunde tidsinställa :D
Torsdag: Jag packade upp alla kläder! Och började även på sista kartongen saker, hurra! Jag bytta gardinstång och gjorde i ordning med gardiner och fick upp min fina ljusslinga som jag fick i julklapp :) Sakta men säkert tar det sig här i lilla lägenheten ;)Sedan lagade jag färgglada goda matlådor som ska frysas in så jag smidigt kan äta till veckan! :D Kan visa en annan gång vad ;)
Fredag: Idag har jag kutat fram och tillbaka mellan lägenheten och förrådet och mellan lägenheten och sophust haha! Har röjt undan en himla massa skräp och kartonger ;) Ikväll blir det till att lista ut hur tvättstugan fungerar och fundera lite på hur jag ska få upp hyllor och tavlor, är betongväggar och gipsväggar.. Förslag på hur jag löser det? x) Gipsplugg och borrmaskin? xD Har fixat med en massa småplock också såklart. Men nu känns det som att det börjar bli ett hem i alla fall, mina 27 starka kvm ;)<3 Snön ligger kvar än också vilket jag tycker är superskönt! Kallt är det däremot inte (vilket jag också är okej med hehe). :D Dagarna den här veckan har verkligen bara sprungit förbi! Knappt klivit upp förrän det har varit dags att gå och lägga sig igen haha!
 
 

Kommentera här: