Nytt år nya äventyr

 Hej på er! Hoppas ni har det bra, jag har (försökt) packat flyttlådor hela morgonen, det går sakta men säkert åt rätt håll x) Just nu sitter jag på tåget på väg till Ånge och ska hjälpa syster packa flyttlådor haha! Vi tajmar ju in bra och flyttar samtidigt båda två ;) Min syster har nämligen fått tag på en lägenhet i Sundsvall nu! Och gått och blivit sambo :D<3 Och själv ska jag ju inte bo kvar i den fina tvåan som jag bott i nu under de senaste 2 åren (hyran går liksom inte så bra ihop med att vara ensam och student!). Så nu till det roliga jag skulle berätta för er! Jag ska flytta! Och inte bara inom Östersund, jag ska flytta till en helt ny stad, som jag aldrig har varit i och inte känner en enda (tror jag) människa i! :D Och konstigast av allt, jag ska flytta till FEL halva av Sverige! ;) Jag ska fortsätta min sjuksköterskeutbildning på ett annat universitet än Mittuniversitetet :) Så efter 3,5 år i Östersund och 4,5 år på Miun så säger jag tack och hej :) Och vet ni? Det känns så jäkla bra!
 
 

Kommentarer:

1 josefine:

det här kommer bli så himla bra!! <3

Svar: JA! Så himla himla bra :D<3
Ida Öberg

Kommentera här: