Nollningsveckan

Hej på er! Vilken jäkla vecka det har varit, den har verkligen varit så jäkla rolig och härlig! Det har tack och lov inte varit supermycket föreläsningar för min del utan jag har kunnat fokusera på att lära mig hitta både på universitetet och i stan och lära känna folk helt enkelt. Jag tog såklart chansen och vara med på nollningen när jag kunde och det ångrar jag verkligen inte! Jag har lärt känna så himla mycket härligt folk från alla terminer på Sjuksköterskeprogrammet och även träffat på en hel del andra härliga tokstollar ;) Under veckan har vi också besökt alla studentpubar (alla tre ligger i samma stadsdel som jag bor i, hur bra som helst ju!) och det har verkligen varit skitroligt! Samtidigt saknar jag såklart Östersund, kåren och Standut lite extra när man är med på studentgrejer haha. Det är roligt att det kan vara så himla olika på olika student-orter också, Karlstad är inte likt varken Östersund eller Sundsvall (även om systemet med föreningar och kår är likt det som är i Sundsvall) så det blir nytt helt och hållet ;) Det har verkligen varit en bra vecka och jag ser fram emot resten av terminen här nere :D
 
    
    
Här har ni röda laget (som jag tillhörde)<3 ssk delades in i två olika lag, på hösten är det fler och tillsammans med en annan förening också, spännande!

Kommentera här: