Jag hade fest!

Hej på er! I fredags så jobbade jag och sedan var det dags för fest! :D Bästa Filip hade fixat lokal i stan där vi kunde hålla till då det är sånt jäkla flyttkaos hemma hos mig nu haha, men lokalen var jättefin och det blev riktigt bra! Det kom en jäkla massa folk, vi körde Rackare (ett så jäkla roligt spel som Johanna tog med sig!), caps, beerpong och sedan fick dom tävla i att äta godissnören också. Den sista leken i 5-kampen glömde vi alldeles bort haha! Vilken kväll det blev! Jag är så glad att så många ville och kunde komma! :D Jag trodde faktiskt inte vi skulle bli så många som vi blev, roligt! :) Sedan blev det utgång, Destination hamnade jag och några på och det var så himla kul! Humöret på topp hela kvällen! Tack alla ni som kom, ni gjorde min kväll! <3
 
Jag passar ABSOLUT INTE i keps hahahah!

Kommentera här: