Ett soligt vinterland

Hej på er! Vad hände mer i helgen då? Jo på lördag fick jag kliva upp en bra tid (jäklar vad det tog emot ska ni veta!) och ta mig bort till lokalen vi varit i, där städade jag. Till min hjälp hade jag en precis lika seg och bakfull Filip! Så jäkla jäkla snällt av honom och hjälpa mig! Det tog strax över en timme att bli klar, sedan skynda hem och möta upp med mamma och Berit som kom hit för att hjälpa mig med att flytta grejer som skulle till Ånge. Så där rök utemöblerna, köksbordet, lite småplock från förrådet och 5 kartonger! Så skönt, lägenheten börjar bli så tom nu! Sedan när vi satt i bilen på väg till Ånge så gick dom ut på radion och sa att ALLA tåg till Jämtland dagen efter (alltså på söndagen) var inställda :( Och det blev ju lite omständigt eftersom sista kvällståget för dagen redan hade gått från Ånge, och jag hade tänkt åka med tåg tillbaka dagen efter. Så efter lite panik så skjutsade världens snällaste morbror mig till Östersund! Väl hemma fixade jag lite innan jag väldigt spontant gick ut på krogen med några vänner! Så hamnade på Destination 2 dagar i rad haha! Så dansade hela natten lång, till stängning innan jag gick hem! Igår på söndagen så hände inte jättemycket, jag skruvade min sänggavel i småbitar, gjorde i ordning några inlägg till bloggen och småplockat grejer i lägenheten. Vilken jäkla toppenhelg det varit ändå! Med fest och flytt :D
 
Så här fint var det när jag gick hem från festlokalen! <3

Kommentarer:

1 Emma:

Fina bilder!

Svar: Tack! :D
Ida Öberg

Kommentera här: