Judo Sundsvall 30 år!

Hej på er! Igår efter ovveinvigningen så blev det till att åka till Sundsvall! I Ljungaverk plockade vi upp Tomas som samåkte med oss sista biten. Väl i Sundsvall släppte A av oss två innan han åkte till Ånge. Jag skulle nämligen på Judo Sundsvalls 30 års jubileum! Dom hade bjudit in alla som haft med klubben att göra på en härlig middag. Hur kul som helst ju! Kändes sååå konstigt att sitta ute på mattan och äta? Och dricka! Första gången jag dricker alkohol inne på en dojo! :O Var superkul att träffa så många man inte sett på flera år, maten var helt okej även om jag var lite besviken på den. Men efterrätten! OMG jag kunde också äta prinsesstårta! Fast en gluten och laktosfri variant med chokladbottnar. Den var supergod! Härlig härlig kväll! Hade turen att en tjej från hemtrakten skulle köra så kunde stanna längre än om jag tagit tåget! Så blev hämtad av A i södra Gullgård i natt. Vi sov i stugan och tog en välbehövlig sovmorgon idag innan vi åkte tillbaka till Östersund! ;) Fy tusan altlså vad jag saknade judoträningen alltså, kände bara hur jag ville börja igen nu på en gång! Men vi får se hur det blir med det ;) 
 
Tvingade Larsjohan att vara med på en bild, fick dom inget leende av honom men men! Haha!
 

Kommentera här: