Introperiod igen!

Hej på er! Idag är det måndag och en ny termin drar igång i skolan! Jag har varit hemma och planerat lite inför hur jag ska lägga upp mitt plugg i höst, sedan så gick jag iväg till campus då Standut skulle ha lite vinbrännboll med en twist kväll! Jag inte är fadder, inte stab och inte presidial så jag är ju inte involverad i introperioden överhuvudtaget i år, för första gången sedan jag började här! Så jag får passa på när det är Standut som arrangerar saker så jag kan gå dit utan att "vara i vägen" ;) Skulle hjälpa till med allt men så blev det inte, haha, utan istället minglade jag runt. Det var superkul! Efter det gick jag, Matilda och Julia på Chaowpraya river för lite middag. Nu är jag hemma och ska göra tidig kväll. Hoppas ni också haft en toppenstart på veckan! :) 
 
 

Kommentera här: