Ingen sömn och besök i Sundsvall

Hej på er! Jag är hemma igen efter en dag i Sundsvall. Jag ska nämligen vara med på Mittuniversitetets Akademiska högtid år igen och idag var det dags för genomgång såklart. Förra året var högtiden i Östersund så i år är den såklart i Sundsvall! Högtiden är nästa månad men nu är det lite förberett, jag ar ju kvar klänningen från ifjol så ja ska såklart använda samma! Ä L S K A R den klänningen alltså! <3 När vi var klar så gick vi till centralen där vi köpte glass och njöt i solen. Fy tusan vad härligt det var, riktigt sommarvärme när solen lyste på :D Som ni kanske såg i förra inlägget så har jag inte sovit något i natt, vet inte varför men har den senaste veckan haft riktigt svårt att somna på kvällen vilket gör att jag knappt tar mig upp på morgonen och är hur trött som helst hela dagen. Men i natt blev det ingen sömn alls dock, vilket knappt känns i kroppen. Jättekonstigt! Men har alltså varit vaken sedan runt 10 i går morse och det är ju så sjukt länge. Jag borde vara helt död men icke, tågresan hem från Sundsvall var tuff, då var jag trött men nu är jag inte alls så jättefarligt trött. Men tror dock jag kommer somna gott ikväll! :D Och jag hoppas jag tar mig upp i morn för har en tid att passa haha!
Förlåt hörrni för ett rörigt inlägg! Mitt huvud är nog inte till 100 med trots allt haha ;)
 
 

Kommentera här: