Black Devil

Hej på er! Jag hade visst glömt att ta med den här bilden i inlägget om lastbilsträffen i Ramsele. Jag är fortfarande helt förvånad över all tid och alla pengar som läggs ner på dessa lastbilar, helt sjukt vad fina och framförallt rena alla var! Väldigt många hade fina, coola eller spännande teman och inte bara olika linjer och mönster. Den här till exempel har ju verkligen ett specifikt tema! Sedan fanns ju Pistvaktbilen (som jag visade bild på i förra inlägget) men också en bil som vi tittade närmre på, som jag inte hann fota, som hade temat Vikings. Alltså serien! Den var i det temat helt igenom, både invändigt och utvändigt. Den var helt sjuk! Men helt sjukt alltså vad mycket fräna saker det finns inom den här världen som man inte har koll på överhuvudtaget! Jag är superglad att jag åkte med på den här träffen, det var en helt annan värld haha ;)
 
 

Kommentera här: