Tentafredagen

Hej på er! Fy vilken dag igår alltså... Jag hade sån jäkla ångest inför tentan att jag inte kunde sitta hemma till slut. Gick till macken och köpte en cola och ett paket små sura björnar (perfekt tentafika haha!) och gick sedan mot campus. Fina Klara hade fixat så vi fick skjuts av hennes kompis ut till Furuparken där vi skulle skriva tentan, så tacksam att jag slapp cykla eller gå! Skrev tentan där och var den första att lämna in och gå därifrån... Nu håller vi tummarna! Sedan hade jag sån tur att världens bästa Mikaela också var klar så hon skjutsade ut mig till Lillänge där jag hämtade ett paket och köpte kaninmat. Så snällt! Men sedan gick jag hem, var skönt att komma ut lite efter att ha suttit så med tentan! Dock började det regna, och paketet var för stort för att få plats i ryggsäcken och allt vad det var haha! Men blev ju bra till slut :) Och så Milo, älskade lilla kanin! Han räddade dagen med att vara så himla gosig, skulle sitta i knät hela tiden! Vilket han aldrig vill annars. <3 Sedan kom A hem, och jag tog bilen till affären. Vi åt kycklingbaguetter (hittade en glutenfri variant som faktiskt var riktigt god) till middag och sedan såg jag på idol då han gick och la sig tidigt. En lugn kväll, superskönt efter all tentastress!
 
 

Kommentera här: