Sista dagen innan...

Hej på er! Vad kul att så många var intresserad av veckans boktips ;) Ja ni, vad har hänt idag? Jag har suttit vid köksbordet precis hela dagen (med undantag då jag matade kaninen, har gått på toa eller värmt en matlåda). Hårdkörning nu sista dagen inför tentan! I morgon gäller det! Har för första gången på länge en eftermiddagstenta, på gott och ont... Kommer hinna läsa igenom allt en sista gång innan tentan börjar klockan 14.00. Men på det hinner ju ångesten byggas upp till bristningsgränsen istället. Jag har i alla fall fått mycket gjort idag, men känner mig absolut inte redo för i morgon, men det gör man väl aldrig inför en tenta... Måste också gå och köpa något litet tentafika i morn, och packa "tentaväskan" med pennor och leg och annat som behövs. Fy fan... nervös nu jag! Men första gången jag på riktigt ska skriva del 2 på tentan, bara den kvar nu på den här stora tentan! Ska bli spännande :) Håller tummarna!
 
 

Kommentera här: