Sista gången...

Hej på er! Det var ju underbart att jag igår fick till min nya pluggstation så jag hann sitta en dag vid den inför tentan idag ;) Dock börjar jag ju plugga på heltid på måndag med en 5 veckors kurs! Så kommer ändå användas flitigt framöver hehe. Men i alla fall! Lördag morgon, jag satt och pluggade till klockan 3 i natt, nu klockan 9 är det dags! Sista försöket på den här jävla medicintentan. För sedan finns den inte mer, ingen stress alls va? Nej men visst vet du... Jag tror jag bett till alla gudar jag kommit på, gjort alla möjliga konstiga ritualer (nej ni vill faktiskt inte veta...) och pluggat som ett svin (förutom vid de stunder då jag gråtandes konstaterat att det är kört på riktigt förstås) för att det ska gå vägen idag. Så håll tummarna för mig nu! Jag behöver det, mer än ni tror... Grejen är ju att jag kan det här. Jag KAN dom här jäkla grejerna, men så fort jag får tentan framför mig är det som om det låser sig, det går helt enkel inte där och då, när jag som mest behöver det. Och det gör mig så arg, ledsen, uppgiven och allt möjligt, för jag är så nära varje gång. Men lärarna tror inte på en, istället nedvärderar dom (jag menar en och inte alla) en och får en och känna sig ännu dummare än man faktiskt är. Jag är så trött på det här! Men nu jävlar ska det gå! Annars vet jag fan inte vad jag ska ta mig till!
 
Satte upp ena sänglampan också så jag slapp ha taklampan tänd ;) Blev supermysigt ju! Håller ni inte med? <3

Kommentarer:

1 Josefine:

Så himla mysigt!! Och DU FIXAR DET HÄR! Du är typ den smartaste jag känner?! Det kommer alltid finnas lärare/mentorer/chefer/människor som försöker trycka ner en, och det bästa som finns är ju att ge såna människor fingret och sträcka extra mycket på ryggen. <3 Puss

Kommentera här: