Peruker

Hej på er! I morn ska jag på Halloweensittning! Så idag har jag rotat runt i garderoben och och tagit fram mina peruker ;) Jag hade visst fler än jag mindes haha! Jag älskar peruker, man blir en helt annan så snabbt, och jag som har så kort hår (har haft, nu är det ju på väg ut igen haha), kan ju inte göra så speciella frisyrer alla gånger, så att peruker har ju verkligen gjort det möjligt för mig ;) Här får ni 4 bilder på mig (måste vara selfie-rekord) med mina olika peruker! Jag gillar alla 4 på olika sätt, jag har 2 långa svarta (olika långa) varav den längre är så sliten, den blev så trasslig så året efer köpte jag en ny, men den toviga svarta passar bra till vissa saker, och den finare svarta till andra ;) Den rosa är supersöt och den röda tycker jag så himl bra om, även fast den skär sig superilla mot mina mörka ögonbryn haha!
Vlken tyckte ni var finast? :D 
 
    
    

Kommentera här: