Medlemsmöte

Hej på er! Igår var min feber borta, tur nog, så jag tog mig iväg till campus och hade grupparbete på förmiddagen, sedan efter lunch så hjälpte jag Linus lite inför medlemsmötet som började kvart över tre. Ja fixade i ordning powerpointen till mötet (blev några småfel då det var lite stressigt men jaja!) och sedan var det möte hela kvällen! Jag hjälpte till med lite olika under mötet och sedan så efter en massa propositioner och en liten motion så blev det dags för valen! Jag presenterade alla val då jag var där som representant för valberedningen. Det gick skitbra tycker jag! Bortsett från att det trots allt blev några vakanta platser, men vi fick en full valberedning! Ojoj, det har vi inte haft på länge nu ;) Jag själv sitter kvar också ;) Efter mötet gick jag, Johan, Matilda och Hampus ner på JD för att äta middag. Hampus skulle ta en öl, och ni ser på andra bilden vad det blev för någon haha! Sedan sov Johan över här innan han tog tåget vid 5.46 i morse tillbaka till Uppsala :)
 
 

Kommentera här: