Jag var och spelade hockey!

Hej på er! Igår efter att jag och Emelie fixat med en grej (som jag ska berätta mer om sedan) så käkade vi sabbt middag på Daffys innan vi skyndade i väg. Jag följde så jäkla spontant med henne på ÖSIS's (Östersunds Studenters Idrotts Sällskap) hockeyträning! Jag!? Som inte stått på ett par skridskor de närmsta typ 7 åren haha! Och som ALDRIG spelat hockey ;) Och jag hade så jäkla  jäkla jäkla roligt! Jag vurpade såklart några gånger men det är ju bara att resa på sig och fortsätta ;) Mitt lag var så himla söta också, dom hejade på mig så fort jag råkade göra något rätt haha! Jag var så himla förvirrad och vi fick oss många fina skratt (många på min bekostnad, vilket jag så gärna bjuder på!) och det var sjukt kul alltihopa! Jag ska absolut göra om det här, men först måste jag laga mina skridskor! För jag spelade så nitarna lossnade undertill haha! ;) OCh köpa en ny hjälm, för den jag hade sedan innan var på tok för liten, och så måste jag nog köpa en klubba också... Någon som har begagnad hjälm och klubba till ett bra pris? ;)
 
För liten hjälm och en lånad klubba x) 

Kommentera här: