Bokpost - ge och få

Hej på er! Den här veckan har jag fått hem 3 nya böcker i paket! Nämnde häromdagen att jag fått hem två böcker, idag fick jag hem en tredje (denna gång från Semic Förlag, tack så mycket!). Jag älskar ju att få hem paket och brev och sånt så det är ju verkligen så härligt för själen när man öppnar postlådan och hittar så här fina saker! <3 Men det är ju inte bara ul att få saker, det är även roligt att ge, så igår postade jag iväg ett bokpaket till en vän jag inte träffat på jättelänge, en bok jag köpte till mig själv för över ett år sedan, som bara blev stående då intresset att läsa den aldrig kom som jag planerat. ;) Så istället för att den skulle bli en oläst hyllvärmare så skickade jag den till henne med ett litet brev, jag vet att hon gillar ämnet boken handar om så jag hoppas den kommer till bättre nytta där! :) Och jag hoppas jag postat den till rätt adress haha! xD
 
 

Kommentera här: