Köttfärsbiffar och plugg

Hej på er! (Standard start på et inlägg haha!) Idag har jag suttit hemma hela dagen, jag har pluggat, försöker förgäves få klart allt till litteraturkursen den här veckan, förstår inte hur jag kan ligga så här jäkla efter? Men men! Till middag gjorde jag gudomligt goda biffar! Mums alltså, ska absolut göra dessa fler gånger! Till dom åt jag pommes och en sås gjord på det som var kvar i pannan efter att biffarna var klar och lite sallad. Har vidare haft sån jäkla träningsvärk i magen idag haha! Gjorde ett kort träningspass hemma på yogamattan igår kväll, superskönt, blev inte jättesvettig men det kändes at det tog bra i magen och idag fick jag bevis på det, magen känns! ;) Nu ska jag ta och gå på macken och handla lite, sedan hem och göra klart det sista på denna uppgift, vi hörs!
 
 

Kommentera här: