Lördag och söndag

 Hej och hå! Blir som sällan jag hinner med att blogga på helgen när jag inte är hemma. Tycker inte om att göra det från telefonen heller riktigt :/ Delar upp texten lite så blir det inte så himla mycket text i samma stycke ;)
I lördags i alla fall så tog vi en mysig sovmorgon innan vi skulle ta tag i dagen, jag tog på mig träningskläderna och vi åkte in mot Ånge. I Ovansjö stannade vi och A släppte av mig innan han åkte vidare. Jag skulle nämligen promenera istället tänkte jag! Kom inte många meter innan det började regna haha, men vad gör det? Så jag gick in till Ånge, hem till syster för att vara exakt, vilket blev 6.5 km! :) Alldeles lagom haha. Tog lite över en timme vilket kändes som ett bra tempo! Hos syster så myste jag med Lexie (katten) och såg på tv en stund. Sedan åkte jag och syster till Östersund en sväng då kaninvakten syällde in :/ Så vi köpte thaimat och tog med hem till lägenheten, matade Milo, jag duschade och gjorde mig i ordning och så for vi mot Ånge igen. Jag och A skulle nämligen på 30-årskalas! :) Vi hade en fantastiskt rolig kväll med god mat och trevligt sällskap! Blev sent innan vi kom till stugan för natten haha!
 
 
 Idag så vaknade vi av att A's kusin ringde och ville ha med honom på en grej så vi klev upp och jag skjutsade honom till Sörsidan och åkte och plockade upp mamma, vi köpte jordgubbar och lite annat gott, träffade både syster och Sara vid tågstationen en sväng, och åkte hem till henne. Vi och lillebror spelade spel och åt jordgubbar en stund innan mamma skull iväg med bilen till ett ställe. Så jag hämtade henne där, och där hade dom KANINUNGAR! <3 Så vi var ju bara tvungen att stanna och mysa lite!!! Så himla fina, något större ras än min lilla Milo haha! Blev sedan bjuden på grillat hemma hos mamma och dit kom också morbror och Berit och så mormor och morfar. Mysigt! Nu ska jag precis kliva av tåget i Östersund och i morgon börjar jag jobba! :D
 

Kommentera här: