Idag blev det efterrätt också

Hej på er! Onsdagen är förbi och lite mer än halva jobbveckan har gått. Jag har jobbat, cyklade dit i ösregn men tack och lov så hade det slutat tills jag skulle cykla hem. :D När jag kom hem hade jag lite "feeling" (läs pajcravings) så jag ställde mig och bakade en ny paj! Den blev inte exakt som de i helgen då jag inte hade några jordgubbar hemma haha, men den blev toppengod i alla fall ;) Jag tänkte lägga upp receptet på pajen någon dag, skulle ni vilja det? Jag lagade lite middag samtidigt, idag blev det torsk, kokt potatis och hollandaisesås, så jäkla gott och det blev en liten matlåda också. Jag åt givetvis lite (på tok för mycket) paj till efterrätt, och satan vad jag saknat att äta paj, fattar inte varför det var så länge sedan jag gjorde paj? Nu har jag i alla fall en som är bara MIN att äta, så ska ta mig en bit till i morn hehe. Milo har varit ute på balkongen hela eftermiddagen, i blåsten! Ensiva kanin.. Träden skvallrar om att det blåser riktigt riktigt jätteilla, även för att vara Östersund. Men de mörka molnen har spruckit upp lite nu på kvällen så i morgon kanske är lite finare? Man kan ju åtminstone hoppas ;)
 
 

Kommentera här: