Tenta och syjunta

Hej på er! I fredags startade dagen med tentaplugg fram till 14 då det var dags för tenta! Det var ingen sår tenta men jag har absolut inte pluggat så mycket som jag borde! Jag har inte haft någon energi efter allt med medicinkursen den här hösten, luften har gått ur mig alldeles när dom äntligen blev godkända! Men vi får se hur det går helt enkelt haha. Efter tentan gick jag hem och käkade middag och pysslade lite innan det var dags för Standuts syjunta! Så gick till ABC-lokalen där det bjöds på symöjligheter, märkesbytning, beerpong och caps! Vi var alla fulla och glada och hade en förjäkla bra kväll! Vi rörde oss vidare till Allstar och sedan till Destination (jag vill fortfarande kalla det plaza eller till och med g3 haha!). Vi spelade Black Jack, drack gott, letade som dårar efter en försvunnen mobil, käkade fyllekäk och hittade en efterfest (hemma hos Filip) där vi spenderade några timmar med att spela wii och skratta som dårar! ;) Jag kom hem några minuter över 6 på lördag morgon hehe, men jäklar vilken härlig kväll! :D Älskade Standut, älskade människor <3
 
 

Kommentera här: