Sushi och The last Jedi

Hej på er! I lördags när jag väl sovit bort halva dagen så klev jag upp och gjorde lite fix hemma innan A kom hit. Jag hade föreslagit att vi skulle gå på bio, nya star wars eftersom vi sett alla andra tillsammans och de två nya på bio när dom kom, så kändes det konstigt att inte se den med honom. Vi gick på Sea street sushi bar där jag åt tofusushi (fick dock plocka bort paprikan i de vegetariska rullarna) som är så jäkla gott! Han åt kött av nå slag då han är skeptisk till sushi haha. Vi åt också efterrätt där, små mochis! Så himla goda! Vi tog mango och kokos, gott!! <3 Sedan tog vi en kaffe (jag tog laktosfri varm choklad såklart) på Espresso house innan filmen började. Filmen var skitbra! Men det kändes som om något saknades? Jag vet inte vad det var för den var verkligen bra, med så himla många bra scener och så men ändå saknade jag något. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det dock haha! Efter filmen åkte han hem igen. På ett sätt är jag glad att vi såg filmen tillsammans, på ett annat inte...
 
Bioreklam i väntan!

Kommentera här: