Försökskanin

Hej på er! En kompis till mig, Hampus, som pluggar till psykolog håller just nu på med sin c-uppsats och behöver personer till sin forskning! Det handlar om stress och negativa konsekvenser (superviktigt!). :D Det tar cirka 20 minuter och görs på Campus här i Östersund. Experimentet involverar små ofarliga elektriska stötar som anpassas efter dig (helt ofarligt och knappt ens läskigt, jag har provat så jag vet!). Som tack för att man ställer upp så får man en Trisslott (jag vann dock inget på min så tänker klaga!). ;)
Visst låter det sjukt spännande!? Han behöver som sagt mer folk som ställer upp så om du är intresserad kan du mejla honom på [email protected]!
Det här är vad jag roade mig med nu på förmiddagen haha! Det var skitkul, jag tycer det är superspännande med forskning (även om jag inte är intresserad av att forska själv) och experiment, så då kan man ju ställa upp, det tycker jag ni också ska! :) 
 
 

Kommentera här: