En dag med lite av varje

Hej på er! Igår var jag så jäkla trött! Jag kunde inte sova utan låg vaken tills grannen klev upp och gick på jobbet! Så när väckarklockan ringde var jag helt jäkla död! Därför valde jag att skippa skolgrejen som var innan lunch, var inget obligatorisk så missade inget farligt som jag förstått det :) Jag klev upp vid lunch och gick sedan och jobbade 13.00-15.30 då alla på provtagningen skulle på ett möte. Var jättekul att få komma bort från skolan en sväng! Nästa vecka ska jag jobba mer, längtar! Sedan var dom klar på mötet och jag traskade iväg till campus för att ordna med en grej. Till middag lagade jag Wok, tänkte att ni skulle få receptet på den faktiskt! Var så länge sedan jag gjorde wok, men nu har jag 5 matlådor i kylskåpet haha! Den blev riktigt god så blir bara bra ;) På kvällen gick jag ner till Hanna en sväng och rev lite tapeter, snart snart snart är det klart ;)
 
 

Kommentera här: