2 år idag

 Nu har jag letat i arkivet ska ni veta ;) Inför valborg 2015 så införskaffade jag en så kallad "ovve" Ett plagg jag hade sett flera vänner bära men inte trodde var något för mig. Jag var med i Valborgsreveljen det året och arrangerade valborgsfirandet, vi som gjorde det skulle ha ovve bestämdes det så jag tog fint och skaffade en. Och inte en sekund har jag fått ångra det! ;) Det är mitt mest älskade plagg som jag lägger ner både tid och pengar och kärlek på haha! Här kan ni läsa vad jag skrev om det årets valborg! Det har nu gått två år och idag, den 29 april, fyller min overall 2 hela år!
På första bilen ser ni hur den såg ut på Valborg 2015, andra bilden är välkomstgrillningen hösten 2015, tredje bilden är välkomstgrillningen 2016 och fjärde bilden är från idag haha! Mycket har hänt, vi har varit på en hel del roliga och konstiga äventyr och än är det inte slut ;) <3 
 
   
   
 
 
 

Kommentera här: