C9 dag 6 och 7

Igår var sjätte dagen på C9. Det var den hittills jobbigaste dagen också, ända sedan i måndags har jag varit konstant hungrig, men det klarar man av helt enkelt. Igår hände väldigt mycket, vi var på dop och jag strulade på med Sommarfesten. Att det också var första dagen med detoxen som jag tillbringade med min sambo var också väldigt tufft. Jag har inget tålamod när jag är hungrig och jag tappade humöret på honom hela tiden för de löjligaste grejerna, och så blev jag skitarg på mig själv för jag blev arg på honom utan orsak. Så med ett humör i botten (trots att det hände massor av roliga saker!) så åt jag istället för detox-geggamojerna man ska dricka, två små små måltider med mestadels saker från fria listan. Så jag kom nog under 700 kcal trots att jag åt två gånger. Magen tyckte inte alls det var nå skojigt utan började göra ont i protest. Jag är glad att jag åt, för annars hade nog inte stackarna i min omgivning stått ut med mig, samtidigt känns det skit att jag gjorde det och inte höll mig till programmet. Idag (dag 7) har det gått galant däremot att käka enligt programmet, men jag är lite orolig för hur det blir i morgon.. Ikväll flyger jag ju till Stockholm och det är lite oklart om hur det kommer gå att få med sig alla olika saker på planet så jag kan "äta som jag ska" i morgon... Jag håller i alla fall tummarna för att det ska gå bra!
 
 

Kommentera här: