En jäkla massa brev!

Idag har dom äntligen kommit! Mina Marvin märken!!! Märkena (som jag skrivit om här tidigare om ni missat det) var helt underbart fina och jag har längtat så sjukt efter dom ;) Så nu på kvällen så kom Matilda över så hjälptes vi åt med att skriva alla kuvert, jag skrev leveransadressen och hon avsändar adressen. Sedan var det att sätta frimärke på alla innan vi la i alla märkena. Sist så stängde vi breven och tejpade kanterna för säkerhetsskull då klistret inte alltid är så jäkla bra.. x) Visst låter det skitkul? Kanske inget att gnälla över, lite brev? Har väl ingen dött av ;) Men när det handlar om mellan 40 och 50 stycken? xD Så i morgon ska jag lägga allt på låden ;) Och kvar har jag bara några av mina fina märken :') Jag har dessutom redan sytt fast mitt eget exemplar av märket på min egen ovve x) <3 Vad tycker ni? Blev inte märket hur fint som helst?? :')
 

Kommentera här: