Sykväll på ABC

Här sitter jag, söndag kväll, nyduschad, halvt naken i sängen och äter en glassbåt medan jag lyssnar till härlig säckpipemusik. Sämre kunde man haft det! ;) Igår hände inte så mycket. Jag och A var en sväng till Lillänge och handlade lite. Det blev kaninmat, en vattenkokare och ett tvättställ. Väntat och logiskt va? xD På kvällen gick jag däremot till abc-lokalen för det var dags för sykväll inför nollningen (som drog igång idag!)! :D Jag bytte till mig 9-10 nya märken och sydde fast hela 4 st ;) Så nu har jag 40 märken jämt på ovven och nästan 40 till att sy fast xD Jag är nu dessutom klar med bytet av ärmar på ovven! :D Så nu har jag svarta och fina ärmar på min vita <3 (Programmet jag läste när jag pluggade i Sundsvall hade svart, så har nu med mig båda mina linjer!) Idag har också hänt en massor men känner mig på tok för trött för att ta det nu samt här är redan tillräckligt med text ;) Någon måtta får de va!
 
(här är med nya ärmarna, men har fler märken på nu!)

Kommentera här: