Verkstadshäng och skoterrace

I fredags kväll åkte jag till Ånge där det blev verkstadshäng hela kvällen! Killarna skruvade på skotrarna och jag umgicks med hundarna och katten. Vad tycker ni om verkstadsselfien jag tog? ;) (bild längre ner!) Är jag inte vacker? HAHA! xD På lördagen blev det en tur till Parteboda där det var dags för årets upplaga av veteranskoterracet! A och Johan åkte skoter dit medan jag tog bilen med Max. Där träffade jag en mängd härligt folk, käkade grillade hamburgare och sedan åkte jag på skotern med A hem hihi <3 Innan vi åkte tillbaka till Östersund så hälsade vi på mormor och morfar en sväng, där hämtade jag lite nya blommor som jag ska försöka att inte ha ihjäl ;) Samt fick en jättefin inflyttningspresent som ni ska få se någon dag!
Jag hade med mig kameran men inte haft tid/ork/lust att gå igenom bilderna än så de får ni en annan dag. Tills vidare får ni några härliga mobilbilder ;)
 

Kommentera här: