Bokrea och shopping

I morse skrev jag tenta. Troligne underkänd. Nu vet ni det så då går vi vidare! Efter tentan jobbade jag en del och sedan var det dags för Kårlunch (lunch med kårstyrelsen). Efter det så tog jag resten av dagen ledig då man inte orkar allt för mycket efter en tenta (konstigt me sant) och gick ner på bokrean. Ojojoj! Jag som älskar böcker :s Blev hela 5 (!) stycken som fick följa med hem ;) En om trettioåriga kriget, en om yoga, en roman om en kärlekshistoria på vikingatiden, en deckare och så slutligen en bok med svenska folksagor! Vilken underbar blandning <3 Med hem följde också en yoga-matta (från hm?) och nya lampor till hallen (från clas ohlson). Så nu jäklar, ska jag försöka påbörja lite yoga/pilats/tai shi här hemma ;) Men nu måste jag göra annat, vi hörs :)
 

Kommentera här: