Augusti del 1 semester - västkusten

I augusti  passade jag på att ha lite semester! Så jag åkte ner till Västkusten och hälsade min klasskompis Sara. Vi åkte runt en himla massa och hann besöka både Uddevalla, Orust och Grundsund! I Uddevalla grillade vi till middag med Malin, sedan traskade vi ner till ett garage-party elller vad jag ska kalla det och sist blev det utgång till ett ställe som jag redan glömt vad det hette, dom hade rusktigt goda hallonmojitos i alla fall! När vi var på Orust passade vi på att gå på kräftskiva hos Jessica med en himla massa trevligt folk! Jag hade så himla roligt, den kräftskivan kommer jag sent glömma haha ;) Och i Gundsund njöt i alla fall jag av att ha havet alldeles bredvid mig och lukten av havsvatten i näsan. Sara visade mig runt lite i "stan", vi var ut till ett ställe som heter Nordens ark som är ett zoo där de föder upp utrotningshotade arter och lite så. Skitbra ställe! :) Vi grillade också med en tjej som hette Klara och sedan hade alla mina dagar där tagit slut! Så då bar det av mot Småland....
 
Detta är då ett ytterst begränsat urval av bilder från kräftskivan haha xD 
Havet!
"Strandpromenad" enligt Bohuslän!
Bästa frukostutsikten <3
Minns inte vad det här var för liten filur, men söt var den!
Röda pandor
Bekvämaste sovställning /Järven
Pallaskatt
Bebis pallaskatt
Solnedgången min sista kväll där :O 

Kommentera här: