Nolla x3

Hej på er! Jag ar haft sånt strul med att logga in på blogg.se de senaste dagarna så har varit tur att jag tidsinställt några inlägg så det inte varit helt dött här! Det har varit mycket information om allt möjligt denna vecka, och såklart så har ju CURA, studentföreningen dit sjuksköterskorna hör, nollning för de nya studenterna! Jag är ju ny student här trots att jag börjar i termin 3 istället för termin 1 så jag får vara med ändå :D Och det är så jäkla roligt! Vi är indelade i lag, jag är i röda laget (vilket kanske syns) och det har varit tävlingar och fest varje kväll! Det håller på till på lördag, och flera av dom som arrangerar aktiviteterna och som är våra faddrar (tar hand om oss vilsa nollor) går i termin 3 så jag lär känna folk från min nya klass jag också vilket är toppenbra ju! ;) Nu ska jag ta och städa åt Milo och göra min klar för dagens aktiviteter! :D
 
    
Dom har ett nyöppnat kårhus som är så jäkla nice! :D

Kommentera här: