I don't know when to quit

Hej på er! Onsdag idag och halva veckan är gått., tiden bara springer i väg! Jag har idag uträttat en del ärenden, varit intill skolan där jag var på bibblan och träffade några kompisar som hade köpt märken av mig som har kommit nu. Mitt senaste märke låg nämligen i brevlådan när jag kom hem i söndags :) Har ni sett filmen Zootropolis? Då känner ni igen märket ;) Målat av mig i Paint, som vanligt haha! Så ska posta i väg de till dom som köpt i veckan, en tråkig grej är dock att flera märken var felsydda. Supertråkigt! Har alltid varit så himla nöjd med resultatet när jag köpt märkena från atmax, men nu är jag väldigt besviken. De märkena som är rätt är brs, men det är flera som saknar brodyr på olika ställen... Har mejlat dom och hoppas nu att det ska lösa sig på ett bra sätt :) Vidare har jag idag varit ner på stan, köpt kuvert och var en snabb sväng på coop. Köpte potatis och så lite sallad som blev en sen lunch. Jag har lagat middag, blev torsk, hollandaisesås och kokt potatis. Så jäkla gott! Medan jag åt middagen så kollade jag också på ett avsnitt av Spökjakt med Jocke och Jonna på youtube, så kul att kolla på! Tror egentligen inte på spöken samtidigt som det ju finns en hel del konstiga saker som inte går att förklara, så jag vet inte haha! Tvivlaren ;) Men kan starkt rekommendera den youtubeserien! Ska se fler avsnitt framöver tänker jag haha!
 
 

Kommentera här: