C9 Sista dagarna!

I måndags förra veckan la jag ut en bild på min frukost, ett glas aloevera gel och en tablett. Idag är sista dagen och här får ni min frukost idag: Fortfarande ett glas aloeveragel och en tablett, men också en vaniljshake. Det har varit min frukost sedan dag tre. Nu har man vant sig haha! Jag trodde adrig jag skulle överleva en sån hr kur, jag som ÄLSKAR att äta, inte äta nästan alls på 9 dagar? Men här sitter jag :) Det var jäkligt svårt vissa dagar och andra gick det hur lätt som helst. Jag ska erkänna att båda dag 6 och dag 8 fuskade jag. I går (dag 8) var det dock himla svårt att låta bli. Konferens i Stockholm hela dagen, försöka hänga med och vara alert i viktiga diskussioner. Vid fikat höll jag på att svimma så då bestämde jag mig för att jag var tvungen att äta något litet då även om det inte var nyttigt. Och när vi skulle hem med flygförseningar och stress. Jag försökte hålla mig till fria listan då i alla fall. Den har varit guld värd! Har allt slit givit något resultat då? C9 skulle ju vara bra för många saker, man skulle bli piggare, få mindre sockerbehov samt tappa i både vikt och centimetrar. Så.... 1. Nej jag är inte piggare, men jag kanske blir när jag börjar äta lite mer mat igen? 2, Socker. Jag är så sjukt inte sugen på socker! Helt makalöst, jag som varit cola beroende i flera år känner ingen som helst längtan eller sug efter socker. På flyget i söndags när dom kom och frågade om man vill ha något att dricka (kaffe eller te) så sa jag "Gärna kallt vatten bara". När jag fått glaset i handen så reagerade jag, jag? Be om vatten? Jag hade allså omedvetet bett omvatten i en situation då jag ALLTID köpt läsk tidigare. Jag är så himla nöjd över det att ni anar inte :') 3.Det där med cm och kg då? Dom flesta jag vet som provat har ju haft sjukt bra resultat! Men jag har väl fuskat lite för mycket, samt att jag inte hunnit träna som man ska alla dagar heller. Så jag har väl bara mig själv att skylla :/ Men i alla fall! Jag har förlorat 12 cm på hela kroppen (man mäter flera olika delar av kroppen och ser hur mycket man förlorat på varje del och plussar ihop). Ynka 12 cm på hela kroppen. Så jag ser mest ut som innan. Jag själv ser ingen skillnad i alla fall, och känner ingen skillnad heller :( I Kg då? Jo, där har det gått (lite) bättre! Jag har på dom här 9 dagarna tappat totalt 3 kg. :)  Det är 3 kg åt rätt håll det i alla fall ;)
Men det viktigaste jag har lärt mig är att dricka vatten och äta framför allt mindre men också nyttigare. Så jag är, trots inte alltför toppenbra resultat, ganska nöjd ändå :)
 
 
 

Kommentarer:

1 Christina:

Har också gjort C9 som startade min viktresa från 68-61 kg, och har många kunder jag sålt C9 till som är väldigt nöjda :) Säljer du också produkterna?

Svar: Härligt! Fullt så långt har jag inte kommit i min viktresa, går sakta men säkert åt rätt håll dock nu när jag har ett bättre tänk kring allt. Jag säljer inte produkterna nej men en vän till mig gör det! :)
Ida Öberg

Kommentera här: