Staying in the sun

Hej hopp! :)
I morse så cyklade jag och Pär in till skolan samtidigt, men jag fick innan de strula på som tusan med att få tag på min cykel som hade blivit inparkerad xD Det var superfint väder så cyklade i bara t-shirt och frös inte. :D Längs vägen stannade vi för jag var tvungen att ta lite kort med kameran på det fina vädret över den fina staden, de kommer ni få se när jag hunnit föra över dem till datorn samt redigerat dem ;)
Har suttit utomhus och pluggat och haft faddermöte och helt enkelt bara njutit av solen innan jag runt 2 tiden cyklade hem igen (då började det lite smått regna</3). Har käkat lite sen lunch sedan dess och ska nu göra mig i ordning för mitt fjärde och sista intro på Friskis & svettis, sedan är jag "klar" att jobba på egen hand ;) Efter att jag varit där ska jag bege mig in till skolan igen och jobba sista dagen på Oscars för det här skolåret ;) Sista sopptorsdagen :O Känns lite tomt att veta att det inte kommer vara möjligt och gå dit på torsdagarna för lite soppa och trevligt sällskap!
 
   

Kommentera här: