Hejdå lägenheten och Östersund!

Hej på er! I lördags klev jag upp på tok för tidigt och gick till Campus för att skriva en tenta! Jag erkänner, jag pluggade inte alls så bra på den som jag borde ha gjort, för jag hade allt fokus på flytten och allt så haha, kanske inte så konstigt ;) Så jag ska se om jag kan skriva den omtentan här nere istället, när den är nästa gång :) Efter tentan började jag städa ur gamla lägenheten, jag fick dessutom låna en bil av en kompis (tack Emma!<3) så jag kunde skjutsa iväg en hel drös med grejer till Röda korset, saker som jag sorterat ut att jag inte skulle ha kvar :) Supersmidigt! På eftermiddagen kom A till lägenheten (si så där 3,5 timme efter att han skulle ha kommit) så vi städade tillsammans. På kvällen var vi inte riktigt klar men orkade inte fortsätta. Så då åkte jag med A till Ånge och lämnade då lägenheten för sista gången! Tanken var väl att sova hos mamma den natten, men så blev det inte! Utan istället käkade vi middag och packade sedan lite snabbt ihop övernattningsgrejer och Lexie och åkte till Sundsvall med katten åt syrran haha! Så vi sov över hos syster och P istället och spelade Ticket to ride, rails and sails hela kvällen!
 
Så fint när fjällen syns där långt bort! <3 Älskade Östersund!

Kommentera här: