Redo för flytt

Hej på er! Shit vad länge sedan, här har det hänt så sjukt mycket den senaste veckan vilket i kombination med att jag inte har något internet förrän någon gång nästa vecka (delar från telefonen till datorn just nu vilket ju är lite struligt!) har gjort att jag inte kunnat skriva något här. ;) Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, vill inte skriva ett så långt inlägg att ni inte orkar läsa heller, så tro jag ska dela upp det lite! Men i alla fall, sist vi hördes av (om vad som hände med flytt och så) var i onsdags, alltså en hel vecka sedan! På onsdagen förra veckan hade jag bokat in en klipptid! Fick ju passa på innan jag flyttade tänkte jag ;) Jag blev skitnöjd med resultatet (som ni får se vid ett annat tillfälle, jag lovar!). Efter det gick jag ner på stan för att uträtta ett ärende innan jag gick hem och fortsatte packa. På vägen hem så fick jag se en Snö(regn)båge! Så jäkla fint! Den ville inte hetlt fastna på bild, men jag gjorde ett försök! Så himla fint <3 På kvällen kom pappa, mamma, syster och hennes kille till lilla lägenheten. Så började vi packa ut i bilarna. Vi sov, på madrasser under filtar den natten haha, allt var ju typ packat, syster och P fick sova på madrassen till sängen, så dom sov nog bäst ;) På torsdag morgon konstaterade vi att madrassen till min säng var för stort och inte gick in i pappas skåpbil, så var bara att åka och hyra en släpvagn! Som tur var hade OkQ8 i Lugnvik hyra här och lämna där vagnar, supersmidigt! :) Så vi halv 9 var vi redo och lämnade Östersund! Mamma och Milo åkte mot Ånge och vi andra for neröver ;)
 
    
 

Kommentarer:

1 Josefine 🐋:

Men så fint med en snöbåge(?) 😍🌈

Svar: Eller hur :D<3 Så sjukt glad att jag fick se den min sista "riktiga" dag som Östersundare <3
Ida Öberg

Kommentera här: