Mitt nyår

Hej på er! Och gott nytt år :D Så var det ett nytt år igen, det går så jäkla snabbt, å andra sidan är jag nog bara glad att 2017 är slut, för det var verkligen inte mitt år x) Nyår firade jag genom att ha tacosmiddag hemma hos Johanna! Till efterrätt käkade vi vaniljpannacotta med blåbär och banan, så himla himla gott! Sedan kom Emma också förbi, så det blev caps, spelet Rackare och skratt hela kvällen. Vid 12 slaget gickvi ut och öppnade en cider som vi skålade med och försökte se fyrverkerier men vädret var lite för dåligt. Sedan gick jag och Emma ner på Destination och dansade in det nya året! Vilket nyår, så sjukt olikt mitt förra nyår, och så himla mycket bättre på alla sätt! :) Jag har en så himla bra känsla om det här året, 2018 kommer bli så jäkla bra, till skillnad från 2017 och 2016 ;) Nu jäklar kör vi! Och vet ni vad? I morgon ska jag berätta något skitkul för er! :D  
 
    
    


Kommentera här: