Världens bästa

Hej på er! Jag skrev igår att jag hade tänkt jobba idag men efter natten som ar så var det inte ett alternativ. Mådde så dåligt hela natten och morgonen var hemsk. Har däremot inte varit superdålig idag på dagen. Så jag vet inte jag... Blir så less på det här! Jag håller tummarna att i natt ska vara ok så kan jag jobba i morgon :) Men i alla fall! Vet ni vad som hände? Här satt jag, ensam och inlåst i lägenheten, då det plötsligt plingade på dörren! Halvt oklädd som man är när man är sjuk (i alla fall jag) så kändes det lite nervöst att gå till dörren. Kollade ut genom kikhålet och den jäveln utanför håller för så man inte ser ut! :( Nervös, ska jag öppna eller inte? Vem kan det ens vara? Men nyfikenheten tog ju över trots allt. Där ute stod mamma och syster! Med händerna fulla av donkenpåsar haha! :D Då har dom åkt hit för att överraska mig när jag är sjuk, så dom tog med sig middag hit (Specialbeställd så jag tålde den också!) och allt :')<3 Så vi såg på en film tillsammans och sedan åkte dom hem igen. Jag misstänker att dom hade något ärende till, annars skulle dom nog inte kommit haha. Men hur fint är inte det? Världens finaste familj <3 Åka 20 mil bara för att ge en liten ensam sjukling mat och sällskap. OCH jag fick blommor också :D Hur fina? Tror jag ska fota dom bättre någon dag hehe. Det här var helt klart veckans höjdpunkt! Älskade familj, vad ni betyder mycket för mig <3
 

Kommentera här: