Taconight

Hej på er! Igår på kvällen hade jag som bjudit in mig själv på middag hemma hos Linn och Joel haha. Dom har ju gått och blivit sambos och bor i en skitbra lägenhet mitt i stan som är hur stor som helst. Jag var ju bara tvungen att spana in den ;) Speciellt som jag inte träffat Linn på hur länge som helst, alltså på flera månader! Så vi bestämde att vi skulle käka middag hemma hos dom och göra tacopaj! :) Var även två killar, som jag inte träffat innan, som käkade där så vi blev 5 personer totalt och vi hade hur trevligt som helst! Det är så himla mycket som hänt sedan sist vi sågs och det var verkligen kul att bara hänga och prata om allt. :) En av killarna som kom var dessutom gluten, precis som jag(!), men han hade varit det hela sitt liv. Så var roligt att kunna prata lite mat med någon som har samma haha. Alla tyckte pajen blev skitgod, vilket är så kul då det är min hemmagjorda variant med bara sånt jag kan äta x) Och så hade vi grönsaker och såser på sidan som man fick ta var för sig då alla vill ha olika haha. Blev toppenbra ;)
 
 

Kommentera här: