Städ och plugg

Hej på er! Här sitter jag vid köksbordet och pluggar som bara tusan. ;) Igår och idag har inte mycket annat hänt (utom tacomiddagen såklart). Jag har gjort en lång lista på saker som måste städas och ordnas med. Ligger lite efter med städningen då jag var borta så länge och allt bara samlades på hög... Och väl hemma igen så har jag helt enkelt inte hunnit Så har skrivit upp allt som ska göras men en liten ruta att bocka i när det är gjort! Så jag ska göra visst många saker per dag och plugga. Det är vad dom här två dagarna bestått av haha. Städlistan är för hela veckan dock men hela veckan kommer inte se lika enformig ut! I övrigt håller jag just nu på att renskriva föreläsningsmaterial samtidigt som jag läser i boken om det jag skriver. Känns så jäkla bra! För första gången på närmre 2 år känner jag att jag hinner göra bra anteckningar och inte stressplugga. Och det känns så bra att jag knappt vet vart jag ska ta vägen haha! Jag är klar med cirkulationssjukdomara och håller nu på med blodsjukdomar! I övrigt dricker jag coca-cola i finaste vinglaset och önskar att jag hade något gott att tugga på. Fasen alltså detta jäkla sockersug! Ikväll ska jag få besök också, och då kommer jag garanterat (tyvärr)ge efter och köpa något gott haha x)
 
Bjuder på en bild av min nystädade byrå i sovrummet ;)

Kommentera här: