Mardrömmar och min pluggstation

Hej på er! Oj oj vad jag sovit i natt ska ni veta. Somnade innan 10 igår och sov ända till väckarklockan ringde 8 i morse. Jag vakna dock två gånger, en vid halv 6 och en vid halv 7 men somnade snabbt om igen. Däremot kan jag inte säga att jag sovit gott för det har jag verkligen inte... Jag har drömt en vidrig jävla mardröm som tyvärr inte försvann trots att jag vaknade. Båda gångerna jag somnade om hamnade jag i samma jävla dröm. Fy fan!
I morse började jag dagen med ett snabbt besök på hälsocentralen, rutinkoll så som för alla kvinnor över 23 så inget farligt alls. Sedan hem och sätta sig i köket, här har jag min lilla pluggstation! Kikade lite på datorn innan jag började plugga, gjorde snabblunch, stekte hamburgare och hade pommes till vilket väl är enda gången jag inte suttit här idag... Segt! Men jag får saker gjort i alla fall, i eftermiddag blir det lite roligheter också men mer om det en annan gång x)
 
 

Kommentera här: