Hämtat paket!

Hej på er! Jag nämnde lite snabbt i går att jag på hemvägen från jobbet var och fixade en grej? Jo jag var och hämtade ut ett paket som precis kommit! :D Jag vet att jag nämnt förut att jag hittat några tavlor jag ville köpa och göra om lite i vardagsrummet och efter lite övertalning så tyckte A också att det blev bra haha ;) Så jag beställde hem dom och nu är dom här! Jag hade tänkt visa er dom, men dels så hann det bli så mörkt innan jag hade fixat klart, och jag har inte kunnat sätta upp dom än heller och slutligen så var det en skada i den stora ramen så just nu har jag mejlkontakt med hemsidan för att se om det går att lösa på något vis. Men! Jag är så SÅ nöjd med bilderna, som ni tyvärr får se en annan gång haha! Det kommer bli så jäkla bra i vardagsrummet! Istället får kan ni skratta åt hur jag såg ut med cykeln och paketen på pakethållaren ;) Och nej, jag cyklade inte hem, jag gick med hela köret haha!
 
 

Kommentera här: