Dagens hjälte kom med glass

Hej på er! Vart ska jag börja? Jag har haft den absolut sämsta måndagen på länge idag! Jag som längtat till denna veckan då jag ju äntligen skulle få komma tillbaka och jobba. Blev det så? NEJ. I går kväll när jag gick och la mig kände jag att halsen började ömma. Det gick från hur fint som helst till döont och inte kunna svälja min egen saliv på någon timme. Så har inte sovit alls i natt utan bara legat och försökt svälja och att inte frysa eller svettas. Jag har haft sån jäkla frossa! Svetten har runnit medan gåshuden gjort ont i skinet för att jag fryser så. Så jag fick ju börja dagen med att sjukskriva mig... Fy fan :( Varför ska man ALLTID bli sjuk när man verklicen inte kan, vill eller ha tid!? Efter nån halstablett och en alvedon kunde jag sova lite på förmiddagen. Har inte gjort något idag utan har bara så jäkla jäkla ont i kroppen, halsont, snorig och huvudvärk från helvetet. Varför måste det bli så? :( Dagen räddades i alla fall av att A's bror köpte glass och kom hit med! Min räddande ängel alltså. Jag hade inte överlevt denna dag utan isglass! Erik är dagens hjälte! ♡ Jag blir ju hemma i morn också tyvärr men hoppas verkligen att det är en snabbförkylning detta! Nu en alvedon och en halstablett till så kanske man kan få sova något i natt i alla fall!
 
 

Kommentera här: