Shoppingsugen

Hej på er! Det är farligt att spana in kläder på internet alltså haha! Var in på nelly och hittade så många fina tröjor jag skulle kunna tänkt mig köpa, men som jag såklart varken har behov av eller pengaar att spendera på ;) Tänkte dela med mig av några favoriter i alla fall om någon annan har större behov än jag! Alla plaggen är för under 200 kronor :) Vem vet, jag kaske köper hem någon av dom trots allt, jag är verkligen så så förtjust i varianten på bilderna i mitten, jag har en sådan i typ ljusljusbrun hemma och den är helt underbar! Så är verkligen supersugen på att köpa fler av den :) 
 
    
Här                                                                             Här
    
Här                                                                             Här
    
Här                                                                             Här

Kommentera här: