På vift i Sundsvall

Hej på er! Här sitter jag i en hotellsäng och är så jäkla trött ;) I morse tog jag tåget till Sundsvall tillsammans med ett gäng från Kåren, i morgon är det nämligen dags för Mittuniversitetets Akademiska högtid! :) Jag ska i år igen vara studentmarskalk och i år är högtiden i Sundsvall (den är vartannat år i Sundsvall och det andra i Östersund). Så vi käkade lunch med studentmarsklakarna från Sundsvall innan jag fick skjuts av Thomas upp till hotellet där jag checkade in och bara existerade en stund innan det var dags att åka till Tonhallen för en genomgång inför i morgon ;) Efter det var vi medbjuden till Kårens restaurang där det skulle vara provsmak av den nya menyn! Det var inte mycket mat (som jag kunde äta) så mätt blev jag inte (och det var jag inte ensam om) men det var väldigt gott och väldigt roligt att få följa med på! Efter det åkte vi tillbaka till hotellet där jag käkade en "riktig" middag, var tänkt att vara en "lättare middag" men det blev det inte haha! Jag kunde inte äta den lättare maten som fanns så jag fick en riktigt specialare, kött med tryffelmajonäs och sötpotatispommes. Istället för en kycklingwrap med ananas. Det var inte ens i närheten av det jag tänkt äta men jaja! Det var så sjukt gott så jag klagar inte ;) Utsikten från mitt hotellrum kunde dock varit bättre, men jag ska inte klaga, jag har ändå fördraget och ligger och myser i mörkret ;) Nu ska jag sova! Äntligen haha!
 
 

Kommentera här: