Buss i oändlighet

Hej på er! Jag har varit så seg idag, det har verkligen varit en söndagskänsla hos mig haha. Jag klev upp redan vid 8 i morse och åt frukost vi strax innan 9. Sedan packade jag ihop och åkte taxi tillsammans med två andra till tåget hem. Dock fick vi bara åka med till Erikslund och sedan åka tåg hela vägen därifrån till Östersund. Resan kändes oändlig ska jag erkänna. Jag var så trött och min hals mår inte alls bra... Känns i hela kroppen att det är någon basilusk eller annat tok som stället till besvär. Till slut kom vi ändå fram och det var bara att ta en promenad hem i det underbart fina vädret. Sedan dess har jag itne haft ork till något, cyklade dock till Diana och hem för att köpa en kebab, och har annars bara legat i soffan. Nu ska jag sova, bara jag skrivit klart det här ;) I morn ska jag berätta mer om igår, vad som hände på banketten :D
 
    

Kommentera här: